Postado 2/04/2014 às 17:36 04/2, 2014 Boa dia galera. Desde o inicio deste ano que sigo um treino para habituar o corpo e para ganhar conhecimento dos exercícios.A nivel de alimentação apenas deixei de comer porcaria e ja emagreci uns kilos. Altura: 1,75 Peso:72kg Bf:22% Objetivo:hipertrofia/forca Treino ABCD Aquecimento 7min na esteira/Abdominais 2x por semana Treino A Peito: Barbell Bench Press - Medium Grip Exercise Guide and Video Bodyweight Flyes Exercise Guide and Video Decline Barbell Bench Press Exercise Guide and Video Dumbbell Flyes Exercise Guide and Video Ombro: Alternating Deltoid Raise Exercise Guide and Video Bent Over Low-Pulley Side Lateral Exercise Guide and Video Clean and Press Exercise Guide and Video Reverse Flyes Exercise Guide and Video Treino B: Costas: Bent-Arm Barbell Pullover Exercise Guide and Video Close-Grip Front Lat Pulldown Exercise Guide and Video Wide-Grip Lat Pulldown Exercise Guide and Video Shotgun Row Exercise Guide and Video Trapézio: Barbell Shrug Behind The Back Exercise Guide and Video Dumbbell Shrug Exercise Guide and Video Kettlebell Sumo High Pull Exercise Guide and Video Standing Dumbbell Upright Row Exercise Guide and Video Treino C: Coxas: Barbell Full Squat Exercise Guide and Video Barbell Walking Lunge Exercise Guide and Video Leg Extensions Exercise Guide and Video Panturrilhas: Barbell Seated Calf Raise Exercise Guide and Video Standing Dumbbell Calf Raise Exercise Guide and Video Standing Calf Raises Exercise Guide and Video Treino D: Antebraço: Wrist Rotations with Straight Bar Exercise Guide and Video Seated Two-Arm Palms-Up Low-Pulley Wrist Curl Exercise Guide and Video Biceps: Barbell Curl Exercise Guide and Video Concentration Curls Exercise Guide and Video Hammer Curls Exercise Guide and Video Triceps: Close-Grip Dumbbell Press Exercise Guide and Video Close-Grip Barbell Bench Press Exercise Guide and Video Dips - Triceps Version Exercise Guide and Video Agora nao sei quantas reps fazer, estou a pensar em fazer 5x5 e ja com algum peso. O que acham??
Postado 2/04/2014 às 18:23 04/2, 2014 Supermoderador Tem exercícios demais, especialmente para grupos pequenos como peito e ombros. Nesta divisão eu não creio que repetições medianas seja uma boa solução, melhor ficar na faixa de 3 ou 4 series de 6 a 10 reps. EU particularmente enxugaria este treino, bastante...
Crie uma conta ou entre para comentar